Ungdomar upplever ett gott bemötande på ungdomsmottagningen i Norrtälje kommun
Årets brukarenkät visar att ungdomar som besöker ungdomsmottagningen i Norrtälje kommun känner sig väl bemötta. Samtliga svarande uppger att de inte känt någon oro för att bli fördomsfullt bemötta, och de allra flesta uppger att de fått den hjälp de behövde.






