Var med och påverka framtidens hälsa, vård och omsorg

En ny socialtjänstlag trädde i kraft under 2025. Det pågår också ett omställningsarbete för en mer personcentrerad vård och omsorg. Det innebär att vården och omsorgen i Norrtälje kommun kommer att utvecklas och anpassas – med mer fokus på att främja god hälsa.

För att lyckas med det behöver vi din hjälp. Vi vill därför bjuda in dig att delta i en invånarpanel – ett forum där du som bor i Norrtälje kommun får möjlighet att vara med och bidra med dina tankar om vården och omsorgen.

Om invånarpanelen

Invånarpanelen är ett forum där du som bor i Norrtälje kommun får möjlighet att dela idéer, erfarenheter och synpunkter om vården och omsorgen i kommunen.

I panelen har du möjlighet att:

  • dela med dig av erfarenheter och behov
  • svara på enkäter
  • delta i olika träffar

Du väljer själv hur mycket du vill vara med. Deltagandet är frivilligt, kostar inget och du kan avsluta när du vill. Vi startar arbetet under 2026.

Anmäl dig här

Hjälpte den här informationen dig?